Thursday, December 3, 2009

ARCHITECTURE LIFE....


ARCHITECTURE..ARCHITECTURE...ARCHITECTURE....
All about architecture..
alhamdulilah, aku sudah terjerumus dlm bidang arkitekture, aku br je lpas 1 sem dlm tahun pertama. byk yg aku pelajari dlm bidang archi. semua ye baru bg diri aku. ramai org kate life studnt2 archi berlainan dgn studnt2 lain kt dlm UTM ni, tp bg aku 2 ade lah pengalaman, student archi nie umpama burung hantu yg aktif pada waktu malam, tetapi ia juge aktif di siang hari... boleh dikate kn kiteorg studnt archi xcukup tido la, hhahahaha... lebih2 lagi time final submition, ... mmg xtido la .. bagi aku bidang architecture ni bidang yg mmbuat aku membuka minda selain mencari idea2 br, design2 n lain2.... yg best ye time final exam, paper ckit. thank you for all that help me a lot for this sem , espeacially my studio adviser... mr cyfu... n my workbase member n also all the lecture n architecture student.... thank you very much..

6 comments:

  1. cyfu pun ad la
    kt blog ko, aku xde
    cday bai. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Salam Dayat,
    Saya raser segan skit... eeh segan byk, u masukkan gambo saya dlm blog u. Dalam blog saya takde gambo saya yg nampak muka saya. Bole tukar gambo tak??? Please. thankx.

    ReplyDelete
  3. dah tukar sir
    hahahah sori2
    tak tau lak

    ReplyDelete